بکگراند 3 دوره های آموزشی کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی

با کلینیک اقتصاد، اقتصاددان شو

با دانستن اقتصاد در زندگی شخصی و حرفه‌ای

همیشه برنده باش

کتاب های پروفسور کروگمن برنده جایزه نوبل اقتصاد و پروفسور منکیو، منابع دوره جامع اقتصاد خرد کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی می باشند

دوره جامع اقتصاد خرد

دانستن اقتصاد خرد برای درک و تحلیل عملکرد عوامل اقتصادی حیاتی است. از مصرف کنندگان تا شرکت های تجاری و دولت، همه اصول اقتصاد خرد را مورد استفاده قرار می‌دهند.

اقتصاد خرد، بینشی درباره شرایط رفاه اقتصادی ارائه می دهد که در آن مفاهیم کلیدی مختلفی مانند انتخاب و رفتار مصرف کننده، کالاها و خدمات، بازار کار و از همه مهمتر استاندارد زندگی افراد در نظر گرفته می‌شود.

یادگیری اقتصاد خرد مقدمه‌ای برای درک عمیق‌تر اصول علم اقتصاد است.

کتاب های اقتصاد کلان پروفسور منکیو و پروفسور بلانچارد منابع دوره جامع اقتصاد کلان کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی می باشند

دوره جامع اقتصاد کلان

دانستن اقتصاد کلان به تحلیل روندهای اقتصاد به منظور تصمیم‌گیری حرفه‌ای آحاد اقتصادی مانند خانوارها، بنگاه‌ها و دولت کمک می‌کند.

اقتصاددانان کلان درباره مفاهیمی مانند تورم، نابرابری، نرخ رشد اقتصادی، نرخ ارز، نرخ بهره و نیز تغییرات نرخ بیکاری تحقیق می کنند.

کتاب های اقتصاد کلان پروفسور منکیو و پروفسور بلانچارد منابع دوره جامع اقتصاد کلان کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی می باشند

سوالی داری؟ تماس بگیر

منابع دوره جامع تحلیل فاندامنتال فارکس کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی

دوره جامع تحلیل بنیادی (فاندامنتال) فارکس

صرف نظر از اینکه در حال معامله روزانه یا نوسانی هستید، توجه به تحولات اساسی در بازارها مهم است. اگر کورکورانه و صرفا بر اساس روند قیمت‌ها معامله کنید، ممکن است ضررهای هنگفت در معاملات خود به بار بیاورید.

در تحلیل بنیادی فارکس تحولات، اخبار اقتصادی و گزارش شاخص‌های اقتصادی به نحوی بررسی می‌شود که تاثیرات آن بر ارزش جفت ارزها مشخص شود.

نرخ‌های بهره‌ عامل اصلی تاثیرگذار بر نرخ‌های ارز است. این نرخ بر اساس ارزیابی هیات حاکمه‌ی بانک مرکزی از شاخص های اقتصادی تنظیم میشود. بسیاری از بانک‌های مرکزی در سراسر جهان، به‌ویژه بانک‌های مرکزی کشورهای پیشرفته، تابع هدف دوگانه حفظ ثبات قیمت‌ها و رشد اشتغال (کاهش بیکاری) را دنبال می‌کنند.

برای رسیدن به این اهداف دوگانه، بانک‌های مرکزی از عملیات بازار (OMOتسهیلات کمی (QE) یا سخت‌گیری کمی (QT) استفاده می‌کنند، در دوره جامع تحلیل بنیادی (فاندامنتال) فارکس ما تمامی این موارد را برای شما به صورت کامل شرح داده‌ایم.

دوره تحلیل بنیادی سهام (فاندامنتال) با تدریس دکتر سعدوندی در کلینیک اقتصاد

دوره جامع تحلیل بنیادی (فاندامنتال) سهام

در تحلیل بنیادی سهام تخمین ارزش منصفانه صورت می‌گیرد و امکان برآورد زیر ارزشی (Undervalue) یا بیش ارزشی (Overvalue) سهام فراهم می‌شود. ارزیابی اثربخشی مدیریت و فرآیند تصمیم‌گیری مورد مهم دیگری در تحلیل بنیادی سهام است. تجزیه و تحلیل توان مالی شرکت، قدرت بازپرداخت بدهی‌ها و ارزیابی توانایی شرکت در مواجهه با رقیبان برای کسب سهم بازار یا حفظ جایگاه فعلی در تحلیل فاندامنتال سهام دارای اهمیت است.

دوره تحلیل بنیادی سهام (فاندامنتال) با تدریس دکتر سعدوندی در کلینیک اقتصاد
مقاله مشهور سال 2014 بانک مرکزی انگلیس به قلم توماس رایلند و عمار رادیا منبع اصلی دوره جامع سیاست گذاری پولی مدرن کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی می باشد

دوره جامع سیاست‌گذاری مدرن پولی

دانستن سیاست‌گذاری پولی برای درک و تحلیل عملکرد بانک مرکزی و نظام بانک‌های تجاری ضروری است. در این دوره فرآیند تصمیم‌گیری سیاست‌گذار پولی با استفاده از ابزارهای هدف‌گذاری نرخ بهره و هدف‌گذاری نرخ تورم برای نیل به اهدافی نظیر ثبات قیمتی و رشد اقتصادی آموزش داده می‌شود. برای تحلیل شرایط پولی و به طور کلی اقتصاد کلان باید مکانیزم انتقال از سیاست‌گذاری پولی به بخش واقعی اقتصاد (خانوارها و بنگاه‌ها) به خوبی دانسته شود.

یادگیری سیاست‌گذاری پولی مقدمه‌ایست برای درک عمیق‌تر مفاهیم مرتبط با کل‌های پولی و ابزارهای بانک‌های مرکزی شامل عملیات بازار باز(OMO)، سپرده‌ی قانونی و هدف‌گذاری نرخ بهره (با تغییر در نرخ‌های کریدور) می‌باشد.

بررسی اسلوب و روش های سرمایه گذاری بنجامین گراهام، فیلیپ فیشر، وارن بافت، پیتر لینچ و 6 اسطوره سرمایه گذاری دیگر در دوره اصول سرمایه گذاری و ثروت‌آفرینی کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی

دوره جامع اصول سرمایه‌گذاری و ثروت‌آفرینی

یکی از الزامات تحول زندگی شخصی، درک چگونگی انباشت ثروت می‌باشد.

در این دوره زندگی‌نامه، نقاط مشترک، افتراقات و طرز فکر ۱۰ نفر از اسطوره‌های سرمایه‌گذاری را در ۱۰ ساعت (به جای حداقل ۱۰۰ ساعت مطالعه شخصی) برای شما فراهم کرده‌ایم.

آشنایی با اسلوب فکری و عملی این ۱۰ اسطوره‌ی دنیای سرمایه‌گذاری به شما کمک خواهد کرد تا از سعی و خطا در سرمایه‌گذاری پرهیز کرده و بتوانید ثروتمند شوید.

بررسی اسلوب و روش های سرمایه گذاری بنجامین گراهام، فیلیپ فیشر، وارن بافت، پیتر لینچ و 6 اسطوره سرمایه گذاری دیگر در دوره اصول سرمایه گذاری و ثروت‌آفرینی کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی
نمونه اسلاید و تدریس دکتر حبیب نیا مدرس دوره معاملات الگوریتمی در کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی

دوره جامع معاملات الگوریتمی

خودکار کردن معاملات برای حذف عواطف و احساسات انسانی که می‌تواند به عملکرد معامله‌گر آسیب بزند و صرفه‌جویی در زمان و انجام محاسبات و بررسی‌ها توسط رایانه از ویژگی‌های مهم برای استفاده از معاملات الگوریتمی است.

همچنین انجام بک تست استراتژی‌ها روی داده‌های تاریخی و بررسی عملکرد آن استراتژی در گذشته و بهینه‌سازی آن در کنار اجرای سریع‌تر معاملات نسبت به معاملات دستی و واکنش سریع‌تر و دقیق‌تر نسبت به تغییرات بازار با نظم و انضباط بیشتر در معاملات از طریق اجرای دقیق دستورات از پیش تعیین‌شده برای ورود و خروج در معاملات از دیگر مزایای استفاده از معاملات الگوریتمی است.

منابع دوره مدیریت ریسک مالی - مشتقات: آتی‌ها و سلف‌های کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی

دوره جامع مدیریت ریسک مالی

یادگیری مدیریت ریسک مالی به شما کمک می‌کند تا منابع ریسک را شناسایی کنید، ریسک را اندازه‌گیری کنید و برای مواجهه با آن برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید.

همچنین با فراگیری مباحث دوره مدیریت ریسک مالی شما می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تر درباره سرمایه‌گذاری‌های خود بگیرید و ارزیابی بهتری از نسبت ریسک و پاداش برای بهبود آن داشته باشید.

به حداقل رساندن آثار منفی ریسک‌ها در امور مالی و غیرمالی و احتمال افزایش سوددهی از دیگر دلایل شرکت در دوره مدیریت ریسک مالی است.

کتاب‌های مدیریت ریسک مالی نوشته‌ی چارلز اسمیتسون، مشتقات و بازارهای مشتقات مالی نوشته‌ی دانلد ام. چنس و اختیار معامله، آتی‌ها و مشتقات مالی دیگر نوشته‌ی جان سی. هال از منابع دوره اختیار معامله کاربردی کلینیک اقتصاد دکتر سعدوندی
دوره مشتقات مالی: اختیارات مقدماتی با تدریس دکتر علی سعدوندی موسس کلینیک اقتصاد

دوره مشتقات مالی: اختیارات مقدماتی

برای درک بهتر اختیارات – Options که از مهمترین ابزارهای مشتقه هستند همین الان دوره اختیارات مقدماتی با تدریس دکتر سعدوندی را ثبت نام کنید.

مجموعه دوره‌های جامع

جایزه بگیر!

سلسله مقالات پیشنهادی معرفی دوره‌های جامع
کلینیک اقتصاد

دوره‌های آموزشی کلینیک اقتصاد

در کلینیک اقتصاد هدف ما ارتقای سطح دانش اقتصادی جامعه است، هرچه درک افراد از محیط پیرامونی به خصوص شرایط اقتصادی بیشتر باشد، توانایی آن‌ها برای مقابله با ریسک‌ها و نااطمینانی‌های موجود در زندگی و کسب‌وکار، افزایش پیدا می‌کند.

همچنین مجهز بودن به دانش اقتصادی به این منجر می‌شود که سطح مطالبات مردم از سیاست‌گذاران افزایش یابد و این امر به رشد و توسعه بیشتر کشور منجر می‌شود.

×

درود بر شما

خوش آمدید به چت پشتیبان کلینیک اقتصاد

بفرمایید

×

بچرخون تا برنده بشی!

  • شانس خود را برای دریافت جوایز ارزنده امتحان کنید
  • 3 بار شانس چرخش برای هر ایمیل
  • کد تخفیف به ایمیل شما ارسال خواهد شد، لطفا در وارد کردن ایمیل خود دقت کنید.
شانس خود را امتحان کنید
هرگز
بعدا یادآوری کنید
نه ممنون